top of page

OBCHODNÍ PODMÍNKY

Maystudio s.r.o.

Sídlo: Hnězdenská 767/4, 181 00 Praha 8

Odpovědná osoba: Dinh Thi Huong Que

IČO: 22410210

Adresa 1. provozovny: May Studio, Na Maninách 795/11, 170 00 Praha 7
Adresa 2. provozovny: May Studio, Krakovská 1675/2, 110 00 Praha 1

  1. Úvodní ustanovení

1.1. Tyto obchodní podmínky upravují vzájemné vztahy, práva a povinnosti mezi poskytovatelem služeb/prodávajícím produktů (dále jen “poskytovatel”) a kupujícím poskytovaných služeb nebo produktů (dále jen “klient”).

1.2. Provozovatel poskytuje prodej kosmetických produktů, kosmetické a relaxační služby, manikúru a pedikúru a služby, při kterých je porušována integrita lidské kůže na základě platného živnostenského oprávnění a dokladů osvědčujících odbornou způsobilost k vykonávaným činnostem na provozně May Studio.

1.3. Nákupem produktu, dárkového poukazu nebo objednáním konkrétního termínu osobně,

telefonicky, SMS, e-mailem nebo prostřednictvím sociálních sítí projevuje klient svůj souhlas s těmito všeobecnými obchodními podmínkami studia. Nesouhlasí-li klient s těmito podmínkami, má možnost služeb May Studia nevyužít.

  2. Objednávky a rezervace

2.1. Služby lze objednat osobně, telefonicky, SMS, e-mailem nebo prostřednictvím sociálních sítí.

2.2. Klient je povinen uvést pravdivé údaje při objednání služby.

2.3. Rezervace je platná po potvrzení ze strany poskytovatele.

  3. Zrušení nebo změna termínu

3.1. Klient může rezervaci bezplatně zrušit nebo změnit.

3.2. Při opakovaném rušení termínů na poslední chvíli nebo opakovaném nedostavení se na sjednané služby bez omluvy si poskytovatel vyhrazuje právo požadovat zálohu na budoucí termíny případně klientovi další rezervace zcela zamítnout.

  4. Změna termínu ze strany poskytovatele

4.1. V případě, že poskytovatel nebude moci z vážných důvodů (např. nemoc personálu) zajistit domluvený termín, bude klientovi nabídnut náhradní termín nebo vrácení případné zálohy.

4.2. Klient nemá v takovém případě nárok na další kompenzace nad rámec výše uvedeného.

  5. Odmítnutí poskytnutí služby

5.1. Poskytovatel si vyhrazuje právo odmítnout poskytnutí služby v následujících případech:

  • pokud je klient pod vlivem alkoholu, omamných nebo psychotropních látek

  • pokud se klient chová nevhodně, agresivně nebo urážlivě vůči personálu nebo jiným klientům

  • pokud má klient zjevné zdravotní potíže, kožní onemocnění nebo jiné kontraindikace, které by mohly ovlivnit průběh nebo výsledek zákroku

  • pokud klient opakovaně nedorazil na sjednaný termín bez omluvy

  • pokud klient odmítne sdělit důležité informace týkající se zdravotního stavu, které jsou nezbytné pro bezpečné poskytnutí služby

  • pokud poskytovatel usoudí, že požadovaná služba není vhodná nebo bezpečná vzhledem k individuálnímu stavu klienta

  • pokud dorazí klient se zpoždění delším než 15 minut

5.2. V těchto případech nemá klient nárok na náhradu škody nebo kompenzaci.

  6. Informovaný souhlas

6.1. Klient bere na vědomí, že některé poskytované služby mohou mít charakter zákroků zasahujících do integrity těla (např. permanentní make-up, odstranění tetování, chemický peeling, mikrojehličkování apod.) a mohou mít dočasné nebo trvalé účinky na pokožku.

6.2. Klient je povinen v den zákroku vyplnit informovaný souhlas stvrzující, že byl o povaze zákroku řádně informován, všem informacím porozuměl a se zákrokem souhlasí.

6.3. Poskytovatel si vyhrazuje právo zákrok neprovést, pokud klient informovaný souhlas nepodepíše nebo pokud z informací vyplývá, že by zákrok mohl být pro klienta nevhodný či rizikový.

  7. Ceník

Ceny služeb a produktů jsou uvedeny v aktuálním ceníku na webových stránkách www.maystudio.cz nebo na provozovnách May Studio.

  8. Platební podmínky

Platbu za služby lze provést v hotovosti nebo platební kartou, pokud je tato možnost dostupná na provozovně.

  9. Dárkové poukazy

9.1. Poskytovatel nabízí možnost zakoupení dárkových poukazů na vybrané služby nebo v libovolné hodnotě.

9.2. Platnost dárkového poukazu je zpravidla 6 měsíců ode dne vystavení, pokud není na poukazu uvedeno jinak. Po uplynutí doby platnosti ztrácí poukaz svou hodnotu a nelze jej uplatnit.

9.3. Dárkový poukaz je přenosný.

9.4. Dárkový poukaz je nutné uplatnit před poskytnutím služby. Klient je povinen předložit platný poukaz při rezervaci nebo nejpozději při příchodu na ošetření.

9.5. V případě ztráty nebo odcizení poukazu neposkytuje provozovatel náhradu. Poskytovatel neodpovídá za zneužití odcizeného dárkového poukazu.

9.6. Pokud hodnota poskytnuté služby přesáhne hodnotu poukazu, rozdíl doplatí klient. Pokud je hodnota služby nižší, zbylá částka poukazu zůstává k dispozici do konce jeho platnosti.

9.7. Nevyčerpaná hodnota poukazu ani samotný poukaz nejsou směnitelný za hotovost.

9.8. Má-li klient dárkový poukaz na konkrétní službu a nedostaví se bez omluvy k domluvenému termínu, poukaz je k tomuto datu považován za vyčerpaný a jeho hodnota propadá bez nároku na náhradu.

  10. Osobní věci a cennosti

Provozovatel za jakékoliv případné ztráty věcí klienta před, během i po proceduře neručí.

  11. Záruka na služby

11.1. Manikúra a pedikúra:

Klient má nárok na bezplatnou opravu v případě zlomení nehtu nebo jiného mechanického poškození během 7 kalendářních dnů od provedení služby, pokud k poškození nedošlo v důsledku nevhodné manipulace ze strany klienta. Poskytovatel si vyhrazuje právo posoudit důvod poškození.

11.2. Prodloužené řasy:

V případě nadměrného vypadávání řas do 7 kalendářních dnů od aplikace má klient právo požádat o opravu. Oprava bude provedena pouze po osobním posouzení stavu aplikace poskytovatelem. Pokud bude ztráta řas shledána jako nepřiměřená a nezaviněná klientem, bude oprava provedena zdarma.

11.3. Permanentní make-up:

Výsledek permanentního make-upu je posuzován až po zahojené korekci, která se zpravidla provádí do 5 týdnů od první aplikace. Pokud klient nevznese žádné námitky nejpozději do 30 dnů od provedení korekce, je výsledek považován za úspěšně dokončený. Pozdější reklamace nebudou akceptovány.

  12. Reklamace

12.1. Zakoupený produkt je možné reklamovat do 14 dnů ode dne zakoupení pouze v původním balení, neotevřený, nepoužitý a po předložení dokladu o koupi.

12.2. Klient má právo reklamovat službu bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 7 dnů od poskytnutí služeb manikúra, pedikúra, prodloužení řas a 30 dnů od zahojené korekce permanentního make-upu. Klient musí hodnověrným způsobem doložit, že předmět reklamace souvisí s konkrétním pochybením poskytovatele služeb.

12.3. Reklamaci je třeba podat osobně na provozovně, telefonicky nebo e-mailem s uvedením jména, data služby, popisu problému a případnou fotodokumentací.

12.4. Poskytovatel má právo požádat klienta o osobní schůzku k posouzení oprávněnosti reklamace.

12.5. V případě uznané reklamace má klient právo buď na bezplatnou opravu, sundání/odstranění produktu (v případě manikúry, pedikúry, prodloužených řas, permanentního make-upu), opakování služby (je-li to možné) či přiměřenou slevu.

12.6. Reklamaci nelze uplatnit v těchto případech:

  • výsledek způsobený nedbalou následnou péčí

  • uplynutí stanovené záruční lhůty

  • bezdůvodné odmítnutí neposkytnout informace nebo spolupracovat při posouzení reklamace

12.7. Reklamace nemají odkladný účinek – klient je povinen uhradit cenu za poskytnutou službu i v případě, že reklamaci podá. V případě uznání reklamace bude klientovi následně nabídnuto řešení dle bodu 12.5.

  13. Ochrana osobních údajů

13.1. Poskytovatel zpracovává osobní údaje klienta za účelem poskytování služeb v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady 2016/679 (GDPR) a dalšími příslušnými právními předpisy.

13.2. Klient má právo na přístup ke svým údajům, jejich opravu, výmaz nebo omezení zpracování pouze v písemné podobě, a to zasláním žádosti na adresu provozovatele nebo osobním předáním na provozovně.

13.3. Osobní údaje nejsou bez výslovného souhlasu klienta předávány třetím stranám, s výjimkou případů, kdy je to vyžadováno zákonem nebo na základě oprávněného zájmu (např. v rámci účetnictví).

  14. Závěrečná ustanovení

14.1. Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 1.6.2025.

14.2. Tyto obchodní podmínky mohou být kdykoli aktualizovány. Jejich aktuální znění je k dispozici na webových stránkách www.maystudio.cz.

14.3. Vztahy neupravené těmito podmínkami se řídí příslušnými právními předpisy ČR.

Adresa:

Na Maninách 795/11, 170 00 Praha 7-Holešovice, Czechia

Kontakt:

Sledovat:

  • Google Places
  • Instagram
  • Facebook

+ 420 774 581 196

©2025 by MayStudio

bottom of page